poniedziałek, 26 września 2016

Instagramowe odkrycie cz.I


Chciałam się z wami podzielić moimi Instagrowymi odkryciami. W prosty sposób mogę podzielić się z Wami moimi wspomnieniami. Podesłać fotkę z urlopu, czy też uwiecznić rodzinną uroczystość. Jednak najbardziej podoba mi się te morze inspiracji. Osoby, profile, które w małym kwadraciku pokazują cząstkę siebie.
 

Edyta K 
Zaraziła mnie pasją do roślin. Co spowodowało, że teraz każdą złotówkę przeznaczam na dokupowanie kwiatów. Fakt, zatapiam je szybko. Nigdy nie miałam ręki do kwiatów. Jednak się nie poddaję. Innym zainteresowaniem Edyty, to hand-made. Haftuje. Szyje. Rzeźbi. Wiąże supły. Maluje. Cudnie rysuje. Ma wiele pasji i talentów, które odkrywam każde dnia na nowo. Do tego kocha KOTY! Obdarowała mnie cudownym Łapaczem Snów oraz mini_Makramą. Dzięki czemu nasze mieszkanie jest jeszcze piękniejsze.
Odwiedzając jej profil na pewno nie jedno z was się zainspiruje.






Manemis
Przepiękny hand-made z drewna i szkiełek. Biżuteria tak magiczna, tak zachwycająca, a do tego subtelna. Jestem zwolenniczką dużych kolczyków. Jednak jej kolczyki biją wszystko. Do tego te wisiorki, naszyjniki, breloki. Cudowne rękodzieło w polskim wydaniu. A w tym cały zachwycie dodam, że też jest kociarą. Dlatego też poprosiłam ją o wykonanie dla mnie wisiorków z naszymi kocurami. Nie jestem w stanie opisać zachwytu, podziwu i szczęścia, które mi towarzyszyło, gdy je zobaczyłam. I te pudełeczka. Sposób w jaki ona to wszystko pakuje! Gdy zobaczyłam te cudne, maleńkie kokardeczki... Oj dziewczyno, ile ty masz cierpliwości. Ja bym odpadła po 3 kokardce ;P Manemis, to fabryka marzeń











Kobiety, które tu opisałam są dla mnie wyjątkowe. Mają ogromny wpływ na to, co dzisiaj robię. I chociaż nie zawsze mogę śledzić ich profile, to jednak trwale odcisnęły mi się w mojej głowie. Ich estetyka i wrażliwość sprawiają, że chcę więcej od samej siebie. To co robią, czym się dzielą z nami, to część ich samych. Dlatego doceniajcie Polskie Rękodzieło. Nie pozwólmy im wyginąć!

Za jakiś czas opiszę Wam kolejne moje Instagramowe odkrycia ;)


-------------------------------------------------------------
Kolorowanka Art - Facebook / Instagram
Edyta K. - Instagram
Manemis - Facebook / Instagram


8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj tak :D szczerze, to brakuje mi dni,by nosić je wszystkie :D cuda wianki :)

      Usuń
  2. Ale mi miło! Dziękuję za tak cudne słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowite kobiety, swietne odkrycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak kochana <3 a jak wrzucę II część to tez zobaczysz cudne laski ;)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  4. rewelacyjne te personalizowane naszyjniki :)

    OdpowiedzUsuń