środa, 19 lutego 2014

Bloger roku 2013

Każdego dnia ludzie dostarczają mi to ciekawszych nowinek.
Okazało się, że nieświadomie uczestniczę w konkursie na Bloger Roku 2013.
Informację dostałam od jednej z pań, która odwiedziła moją stronkę.
Jakby nie było-miła niespodzianka :D tym bardziej, że nadal daleko mi do "profesjonalnych" blogów...
No ale, skoro tak się stało, to idę z tym FLOU ;P



Dlatego, skoro już tam się znalazłam :D to może klikniecie i podkręcicie KOLORowankce obroty,
co bym i może wreszcie jeszcze bardziej zadbała o jego wygląd. Może nawet zaczęła bym regularnie malować paznokcie ;) i oduczyła się chodzić w ciuchach maźniętych farbą, na wykwintne obiadki?
No cóż... zobaczymy co czas pokarze...
ale na tę chwilę Was proszę. Wskoczcie na tę stronkę i oddajcie głos :)



- z góry dziękuję przepięknie ;)

No i może na zachętę krótka pokazówka, w jakich warunkach przyszło mi pracować ;P




9 komentarzy:

  1. :o) ale nie ma się czemu dziwić, odkąd zawitałam do ciebie to "podczytuję" bloga regularnie, hmmmm a rzeczy robisz piękne :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jak to nie wiedziałaś, ze uczestniczysz? myślałam,ze to tworca zgłasza blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przejrzałam moją korespondencję i dostałam od nich info, że chcieliby żebym dołączyła do ich plebiscytu :) ja, że bardzo mi miło, ale żadnego zgłoszenia nie wypełniałam ;P no ale miła niespodzianka :D

      Usuń
  3. Poszedł głos

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń