czwartek, 9 stycznia 2014

Wiesz_jak

Nowe mieszkanie wiąże się z tym, że czasem posiadanie podstawowych rzeczy jest czymś nietypowym.
Maselniczka czy też stół... okazuje się nagle, że rzeczy codziennego użytku,
przedmioty, których na co dzień nie dostrzegamy, stają się bardzo przydatne.
Wręcz niezbędne!

01
I tak ostatnio odkryłam, że posiadanie wieszaka czy to stojącego, czy też wiszącego...
jest czymś niezbędnym. I chociaż śniegu nie ma, to jednak kurtki się pojawiają.
Zaczęłam szukać, myśleć... gdybać. Okazało się, że wybór wieszaka nie jest taką prostą sprawą.



We własnym mieszkaniu chcesz, by wszystko oddawało twoje poczucie estetyki, by było odzwierciedleniem twojej osobowości. Z resztą jak wszystko w twoim pierwszym mieszkanku :)

Przedstawiam wam parę wariantów, które mnie zainteresowały, które pewnie w cudny sposób zaadoptowały by się w naszym mieszkanku :)

02


03

04

05

06

07
Gorzej troszkę z portfelem ;P bo jednak rzeczy proste, estetyczne i po prostu piękne...
czasem niestety są kosztowne ;)

lub po prostu zrobić samemu ;)

01  02  03  04  05  06  07





17 komentarzy:

  1. Piękne inspiracje. Ja jednak namawiałabym Cię do zrobienia samej któregoś z wieszaczków ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Te drzewiaste bardzo fajne:) Tylko nie miałabym gdzie postawić:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne inspiracje, też jestem na etapie wyposażania mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo możliwości, tyle zabawy... :)
      jednak czasem już sama nie wiem :P

      Usuń
  4. widziałam kiedyś takie zrobione z grubych gałęzi znalezionych nad morze. Cudne! Z kawałka deski (takiej nieobrobionej) lub poprostu naklejka na ścianie np. z wzorem drzewa i kilka prostych haczyków... idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naklejkę mogę zrobić sama...jednak kocham moje tapety :)
      co do tych gałęzi..się zastanawiam ;P

      Usuń
  5. Mi ta pierwsza gałeź sie bardzo podba, zreszta każdy z tych przez Ciebie zaprezentowanych jest ciekawy.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że twój entuzjazm nie zniknie, gdy zobaczysz co mam zamiar zrobić :D

      Usuń
  6. ee ja juz myślałam, że sami zrobiliście :) eeee teraz to juz musicie plota w świat poszła :)
    Blankowa MAtka

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem za D.I.Y! Ostatnio trafiłam na jakaś stronę, gdzie sprzedawali baaaardzo drogie stoliki, na które składało się: nieduży kawałek szkła, 4 kółka do przesuwania stolika i część palety drewnianej pomalowanej na gustowny niebieski kolor. Mój partner się za głowę złapał jak to zobaczył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo jak nasz stół z palet-sami zrobiliśmy, koszt niewielki, zabawy sporo....
      efekt niesamowity :) tutaj fotki i opis stołu :)
      http://kolor-owanka.blogspot.com/2013/09/diy-sto-z-palet.html

      Usuń
  8. o rany, ta pierwsza inspiracja będzie mi się śniła po nocach! chciałabym mieć taką super gałązkę! :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń