poniedziałek, 16 września 2013

mój rok

Kochani...
mam przełom :D
od dziś nie ma mnie...


tzn, jestem i będę z wami pisać , mailować, fotować z kotami, byście wiedzieli co się dzieje....
Jednak spełniło się moje marzenie. Coś, co rok temu było nie do pomyślenia, odległe... nie dla mnie....
Dziś mogę wstępnie powiedzieć KOLORowankowe pluszaki_zwierzaki (link)
( i nie tylko) trafią do sklepu :D
Zaczynam współpracę z nową firemką, ze sklepikiem który właśnie nie kupuje masówek,
nie idzie tam gdzie taniej, łatwiej... nie!
Te ludziki wybrali Zwierzakowe_Poduchy, bo znaleźli w nich to, co i ja...





czyli:
  • szczyptę sztuki,
  • kilogramy miłości,
  • litry puszystości
  • łyżeczki uśmiechów dziecięcych
Składników jest dużo więcej... ale te sprawiają, że KOLORowanka się rozwija.
Zarwane noce, ubrudzone ściany, przegotowane ziemniaki... to wszystko ma sens :D
Pomysłów jest masę, jedynie czasu i rączek czasem brakuje.
Gdy nadchodzi kryzys... mam ekipę wspieraczy, podawaczy kawuchy :D
Mój luby, rodzinka, kociaki moje... no i Was! Wasze wsparcie daje mi najwięcej energii i inspiracji :)
Maile ze zdjęciami waszych pociech, opowieści, w których występuja moje wyroby...
to jest największy mój sukces :D

Moja kochana przyjaciółka/kiedyś moja profesorka - Maja Siecińska (artystka, pisarka...kociara),
rok temu powiedziała magiczne zdanie...
"Natalia, rok 2013 będzie twoim rokiem!
To będzie czas na sukcesy, na szczęście, rozwój...to będzie twój rok!"
 Nie myśląc dłużej, wzięłam byczka za rogi i... mamy własne mieszkanko, drugiego kota,
(nadal) szczęśliwy związek i ... moje dziecko największe KOLORowankę :D
a tego nikt mi nie zabierze...












Co do sklepiku, to więcej o nim... i o naszej współpracy za jakiś czas ;)
ale mogę powiedzieć, że od razu czułam, że to będzie coś... w końcu właścicielką sklepiku będzie moja imienniczka Natalia :D a kto zna chociaż jedną Natalię, wie... że to są nietuzinkowe kobitki :D


;)



Jeśli jesteście zainteresowani, proszę pisać na maila: biuro@kolorowanka.eu
lub odwiedzić mojego FB www.facebook.com/kolorowanka.art



*wszelkie prawa zastrzeżone! drukowanie, powielanie i wykorzystywanie zdjęć dla własnych celów zabronione





27 komentarzy:

  1. super ciotka dawaj nazwę sklepu najlepiej link i poleci w eter ;)
    Blaneczkowa Matka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sklepik jeszcze jest tajemnicą ;P
      ale mam nadzieje, że nie pierwszy i nie ostatni :D
      juz mam pomysł na kolejny sklepik ;)

      Usuń
  2. tak bardzo się cieszę i tak bardzo Ci gratuluję ;-)
    taki szary miałam ten poniedziałek a tu taka fajna informacja na poprawę nastroju ;-)
    trzymam bardzo mocno kciuki za każdy Twój kolejny pomysł, projekt, sklepik....

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że mam już 3 koty w domu, bo w przeciwnym razie nie mogłabym przestać kupować je u Ciebie :) PIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
  4. suuuuuuuuuuoper!! I tak jestem w szoku, że wcześniej Cię nikt nie odnalazł i nie zaproponował.! Tak trzymać! i czekam na nazwę sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne gratulacje, zasłużyłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana gratuluje serdecznie i mocno trzymam kciuki aby szly jk swieze buleczki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, dziś kolejne spotkania i negocjacje... załatwianie ;P

      Usuń
  7. rewelacja!
    wielgaśne gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i NIE ;P mam nadzieje, że wszystko się dobrze potoczy :D

      Usuń
  8. Super się cieszę:D Gratuluję i tak trzymać!! A i nie dziękować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak swoją drogą to zaczynam chcieć mieć Twojego kota:(( A stara baba jestem:/

      Usuń
    2. nikt nie jest za stary na kota :D
      p.s. wskocz tutaj ;P http://kolor-owanka.blogspot.com/2013/09/jestem-kociara.html

      Usuń
  9. Z całego serducha Ci gratuluję, trzymam kciuki;)
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. dziękuje :) A jakie puszyste i miluskie ;)
      i będzie ich więcej :D

      Usuń
  11. Super, nie ma to jak profesjonalna współpraca ze sklepem. Wreszcie hobby staje się sposobem na życie, co przecież nazywa się idealnym rozwiązaniem. Poduszki mają swój urok i na pewno warto je podać dalej :)

    OdpowiedzUsuń