piątek, 17 maja 2013

Znaczki - buttony

Ostatnio zauważyłam niesamowity powrót Buttonów :)
Kolorowe znaczki w wersji 1 czy też w wersji zestawów...
gdzie się nie spojrzę tam one :D

Dlatego stwierdziłam, a czemu nie ja? czemu nie przerzucić moje zwierzaki na znaczki?
I tak od słowa, do kawy... zaporzyczyłam maszynę do buttonów :D i robię :D

A dziś - najpóźniej jutro ;P lecę na zakupy kubków, kubeczków, filiżaneczek...
i nie będę w nich zalewała słodko-gorzkiego nektaru, który zwie się KAWUCHĄ :D
oj nie ;P
Moją misją jest znów malować :) znowu wypalać kolorowe kubeczki :)
tym bardziej, że podczas przeprowadzki odnalazłam swoje stare prace :)
i znów poczułam ten dreszczyk radości :D

za niedługo zdjęcia z realizacji ;P a na razie projekciki :D








więcej możecie znaleść na moim FB
https://www.facebook.com/kolorowanka.art

w sprawie szczegółów prosze pisać na maila: biuro@kolorowanka.eu ;)

buziaki







6 komentarzy:

  1. fajne :) pokażę dziewczynkom, to kto wie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziękuję ;P
      moje ukochane bombelki :D
      moje pierwsze klienti najukochańsze :D

      Usuń
  2. świetne, strasznie mi się podobają ... dodaję do obserwowanych, kto wie czy nie bedę potrzebować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, czy te znaczki są na agrafce? Zamówiłabym taki synkowi, ale nie może być na agrafce. Z wiadomych względów. No i kubek też chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubeczek chętnie narysuję :) a z jakim zwierzaczkiem??
      co do Buttonów-pomyślę co by zrobić, by nie było agrafki

      prosze na maila biuro@kolorowanka.eu ;)

      Usuń